Как да вляза в онлайн системата за издаване на електронни фактури INV.bg?

След като сте приключили с регистрацията на акаунта си, отворете http://www.inv.bg и кликнете на връзката "Вход за клиенти" в горната дясна част на страницата.

В полето "Вашият адрес в Inv.bg" напишете избрания при регистрацията поддомейн (уеб адрес) на Вашата персонална страница в INV.bg, например tradingltd и кликнете на бутон "Вход".

Ще се зареди страницата за вход във Вашия персонален акаунт в INV.bg. В полето "Email" запишете избрания при регистрацията email адрес; в полето "Парола" запишете избраната при регистрацията парола и кликнете на бутон "Вход".

При първия Ви опит за издаване на документ системата ще Ви попита (еднократно) за фирмените данни:

1. В полето "Име на фирмата" запишете точното наименование на Вашата фирма, например Трейдинг ЕООД.

2. В полето "ЕИК/Булстат" запишете Единния Идентификационен Код по Булстат на Вашата фирма.

3. Ако фирмата е регистрирана по Закона за данъка върху добавената стойност, маркирайте квадратчето срещу надписа "Регистрация по ЗДДС". В полето "Данъчен номер" ще се появи Вашият ЕИК (Булстат) с "прикачени" отпред букви BG.

4. В полето "Град" запишете името на града, където е регистрирана фирмата, например София.

5. В полето "Адрес по рег." запишете точния адрес, на който е регистрирана фирмата, например ул. Хан Аспарух, 204А.

6. В полето "М.О.Л." запишете името на материално-отговорното лице на фирмата, например Иван Иванов.

7. В полето "Име на потребителя." запишете Вашето име или името на човека, който ще използва акаунта и ще издава фактури. Това име ще излиза в реквизита "Съставил" на фактурите.

8. Един път записани, данните ще се използват автоматично и няма да е необходимо да ги попълвате отново.

© inv.bg 2009 - 2017