Как да вляза в системата и да направя първоначалните настройки?

За да влезете в акаунта си:
- кликнете на синия бутон "Вход за клиенти" в горния десен ъгъл на страницата
- в полето "Вашият адрес в Inv.bg" напишете избрания при регистрацията домейн (URL адрес).
Например: tradingltd (обикновено е името на фирмата с латински букви)
- кликнете на бутон "Влез"
- ще се зареди страницата за вход във вашия персонален акаунт в INV.bg
- в полето "Имейл или Потребител" запишете избрания при регистрацията имейл адрес
- в полето "Парола" запишете избраната при регистрацията парола
- кликнете на бутон "Вход"

При първия ви опит за издаване на документ системата ще ви попита (еднократно) за фирмените данни:

1. Име на фирмата - запишете точното наименование на вашата фирма, например Трейдинг ЕООД.

2. ЕИК/Булстат - запишете Единния идентификационен код по Булстат на вашата фирма.

3. Регистрация по ЗДДС - поставете отметката, ако сте регистрирани по ЗДДС.
В полето "Данъчен номер" ще се появи вашият ЕИК (Булстат) с "прикачени" отпред букви BG.
Ако имате ДДС номер и от друга държава, може да го добавите и да го избирате при създаването на фактури.

4. Град - запишете името на града, където е регистрирана фирмата, например София.

5. Адрес по рег. - запишете точния адрес, на който е регистрирана фирмата, например ул. Хан Аспарух, 204А.

6. МОЛ - запишете името на материално-отговорното лице на фирмата, например Иван Иванов.

7. Име на потребителя запишете вашето име или името на човека, който ще използва акаунта и ще издава фактури. Това име ще излиза в полето Съставил на фактурите.

Записаните данни ще се използват автоматично и няма да трябва да ги попълвате отново при създаването на документи през системата.

© inv.bg 2009 - 2020