Гаранционни карти

За да направите основните настройки за издаването на гаранционни карти, е необходимо да отидете в "Настройки" -> "По гаранциите" -> "Общи условия".
Въведете текста, който желаете да се вижда в гаранционните карти и натиснете бутона "Запиши промените".

В "Настройки" -> "По гаранциите" -> "Събития" се намират събитията, които са свързани с гаранционното обслужване.
По подразбиране са въведени "Ремонт" и "Подмяна", като можете да въведете и допълнителни.

За да издадете гаранционна карта към дадена фактура, следвайте тези стъпки:
- Отворете "Списък фактури" във Вашия акаунт.
- Изберете бутона за допълнителни действия към съответния документ, който се намира дясно на всеки ред (три черти).
- От допълнителните действия изберете "Създай гаранционна карта".
- Ще се отвори шаблона за създаване на гаранционна карта, в който ще са попълнени данните от избраната фактура.
- Въведете гаранционния срок.
- Натиснете бутона "Създай гаранционната карта".
- Ще се генерира PDF файл с готовата гаранционна карта, който може да принтирате или изтеглите на своя компютър.

Номерата на гаранционните карти са последователни и при създаването на нова автоматично се предлага поредния номер, който при желание може да редактиратe.

Всички създадени гаранционни карти се запазват в меню "Гаранционни карти".
Там може да зададете търсене по номер на гаранционната карта или по клиент.

За да въведете събитие по дадена гаранционна карта, кликнете върху "ново" на реда на съответната карта. Изберете от падащото меню вида на събитието и добавете описание.
Всички въведени събития по гаранционната карта може да проследите, като изберете "събития" за съответната гаранционна карта.

Имате възможност за експорт на списъка гаранционните карти в екселски файл, като поставите отметката вляво на номера им и натиснете бутона "Експорт", който се намира над списъка с гаранционни карти.

© inv.bg 2009 - 2018