Как да се регистрирам в системата за електронно фактуриране INV.bg?

I. Кликнете тук за да започнете регистрацията си в inv.bg

Като нов клиент получавате безплатен абонамент за 1 месец на план Малък бизнес.
След изтичането на този месец може да подновите абонамента си от меню "Абонамент" в акаунта си, като изберете най-подходящия за вас план и следвате стъпките.

Тук са описани различните абонаментни планове

Можете да променяте абонаментния си план или да се откажете по всяко време.

II. Попълнете полетата:

1. Имейл - запишете ваш валиден имейл, например ivanivanov@email.com. Това ще бъде администраторският акаунт на вашата фирма, който единствен има достъп до всички опции на системата, включително до настройките.

2. Парола за достъп - запишете желаната парола за вход във вашия акаунт. Паролата може да е съставена от латински букви и арабски цифри.

3. Името на фирмата ви - напишете името на фирмата ви.

4. Адрес (URL) за достъп на латиница - напишете желаното име за вашия уеб адрес/домейн (с латински букви и без интервали ). Например: tradingltd - в такъв случай вашият уеб адрес в системата ще бъде http://tradingltd.inv.bg
Всяка регистрирана в INV фирма получава собствен индивидуален уеб адрес от типа http://firma.inv.bg, където "firma" е избрано от вас име (или автоматично предложеното от системата), съдържащо латински букви и/или арабски цифри.
Избраното име се "закача" към основния адрес inv.bg.

5. Запознайте се с общите условия и поставете отметката, че се съгласявате с тях.

6. Кликнете на бутон "Регистрирай ме".

7. На посочения от вас имейл ще получите линк за активиране на акаунта и данните ви за вход в системата.

© inv.bg 2009 - 2020