Как да се регистрирам в системата за електронно фактуриране INV.bg?

I. Кликнете върху връзката "Цени и регистрация" и разгледайте възможностите, които предлага всеки един абонаментен план.
Като нов клиент получавате безплатен абонамент за 1 месец на план Малък бизнес.
След изтичането на този месец може да подновите абонамента си от меню "Абонамент" в акаунта си, като изберете най-подходящия за Вас план и следвате стъпките.
По-подробна информация за възможностите на всеки план може да намерите ТУК
Можете да променяте абонаментния си план или да се откажете по всяко време.

II. Кликнете върху бутон "Изпробвайте безплатно сега". Ще се зареди страница с няколко полета за попълване.

III. Попълнете полетата:

1. В полето "Имейл" запишете Ваш валиден имейл, например ivanivanov@email.com. Това ще бъде администраторският акаунт на Вашата фирма, който единствен има достъп до всички опции на системата, включително до настройките.

2. В полето "Парола" запишете желаната парола за вход във Вашия акаунт. Паролата може да е съставена от латински букви и арабски цифри.

3. Въведете името на Вашата фирма.

4. Всяка регистрирана в INV фирма получава собствен индивидуален уеб адрес от типа http://firma.inv.bg, където "firma" е избрано от Вас име (или автоматично предложеното от системата), съдържащо латински букви и/или арабски цифри.
Избраното име се "прикачва" към основния адрес inv.bg.
В полето "Адрес (URL) за достъп на латиница" напишете на латиница без интервали желаното име за Вашия уеб адрес, например tradingltd - в такъв случай Вашият уеб адрес в системата INV.bg ще бъде http://tradingltd.inv.bg

5. Запознайте се с общите условия и поставете отметката, че се съгласявате с тях.

6. Кликнете на бутон "Регистрирай ме".

7. На посочения от Вас имейл ще получите линк за активиране на акаунта и данните Ви за вход в системата.

© inv.bg 2009 - 2018