Как да се регистрирам в онлайн системата за издаване на електронни фактури INV.bg?

I. Кликнете върху връзката "Цени и регистрация" и разгледайте възможностите, които предлага всеки един абонаментен план.
Като нов клиент получавате безплатен абонамент за 1 месец на план Малък бизнес.
След изтичането на този месец може да подновите абонамента си от меню "Абонамент" в акаунта си, като изберете най-подходящия за Вас план и следвате стъпките. Повече информация може да намерите тук: https://inv.bg/help/faq/cat:7
Можете да променяте абонаментния си план или да се откажете по всяко време.

II. Кликнете върху бутон "Изпробвайте безплатно сега". Ще се зареди страница с няколко полета за попълване.

III. Попълнете полетата:

1. В полето "Имейл" запишете Ваш валиден имейл, например ivanivanov@email.com. Това ще бъде администраторският акаунт на Вашата фирма, който единствен има достъп до всички опции на системата, включително до настройките.

2. В полето "Парола" запишете желаната парола за вход във Вашия акаунт. Паролата може да е съставена от латински букви и арабски цифри.

3. Въведете името на Вашата фирма.

4. Всяка регистрирана в INV фирма получава собствен индивидуален web адрес от типа http://firma.inv.bg, където "firma" е избрано от Вас име (или автоматично предложеното от системата), съдържащо латински букви и/или арабски цифри.
Избраното име се "прикачва" към основния адрес inv.bg. В полето "Адрес (URL) за достъп на латиница" напишете на латиница без интервали желаното име за Вашия уеб адрес, например tradingltd - в такъв случай Вашият уеб адрес в системата INV.bg ще бъде http://tradingltd.inv.bg

5. Запознайте се с общите условия и поставете отметката, че се съгласявате с тях.

6. Кликнете на бутон "Регистрирай ме".

7. На посоченият от Вас имейл ще получите линк за активиране на акаунта и данните Ви за вход в системата.

Как да вляза в онлайн системата за издаване на електронни фактури INV.bg?

След като сте приключили с регистрацията на акаунта си, отворете http://www.inv.bg и кликнете на връзката "Вход за клиенти" в горната дясна част на страницата.

В полето "Вашият адрес в Inv.bg" напишете избрания при регистрацията поддомейн (уеб адрес) на Вашата персонална страница в INV.bg, например tradingltd и кликнете на бутон "Вход".

Ще се зареди страницата за вход във Вашия персонален акаунт в INV.bg. В полето "Email" запишете избрания при регистрацията email адрес; в полето "Парола" запишете избраната при регистрацията парола и кликнете на бутон "Вход".

При първия Ви опит за издаване на документ системата ще Ви попита (еднократно) за фирмените данни:

1. В полето "Име на фирмата" запишете точното наименование на Вашата фирма, например Трейдинг ЕООД.

2. В полето "ЕИК/Булстат" запишете Единния Идентификационен Код по Булстат на Вашата фирма.

3. Ако фирмата е регистрирана по Закона за данъка върху добавената стойност, маркирайте квадратчето срещу надписа "Регистрация по ЗДДС". В полето "Данъчен номер" ще се появи Вашият ЕИК (Булстат) с "прикачени" отпред букви BG.

4. В полето "Град" запишете името на града, където е регистрирана фирмата, например София.

5. В полето "Адрес по рег." запишете точния адрес, на който е регистрирана фирмата, например ул. Хан Аспарух, 204А.

6. В полето "М.О.Л." запишете името на материално-отговорното лице на фирмата, например Иван Иванов.

7. В полето "Име на потребителя." запишете Вашето име или името на човека, който ще използва акаунта и ще издава фактури. Това име ще излиза в реквизита "Съставил" на фактурите.

8. Един път записани, данните ще се използват автоматично и няма да е необходимо да ги попълвате отново.

Как да сменя паролата за вход в моя акаунт?

В момента паролата за вход може да се променя само от администраторския акаунт на Вашата фирма (този създаден при първа регистрация).

Влезте в акаунта си и кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню.

От линка "Служители" в блока "За фирмата" може да променяте паролите на всички добавени служители. За целта изберете "Редактирай" срещу конкретния служител и след това линка "Промени парола".

Забравих си паролата за акаунта, какво да правя?

Ако сте забравили паролата си отидете на персоналната страница за вход във Вашия акаунт (http://vashatafirma.inv.bg) и кликнете на връзката "Забравена парола". Ще се зареди страница с едно поле. Напишете в полето имейла, с който сте се регистрирали и натиснете бутон "ИЗПРАТИ". След това проверете имейла си и следвайте инструкциите.

© inv.bg 2009 - 2017