I. Кликнете тук за да започнете регистрацията си в inv.bg
Като нов клиент получавате безплатен абонамент за 1 месец на план Малък бизнес.
След изтичането на този месец може да подновите абонамента си от меню "Абонамент" в акаунта си, като изберете най-подходящия за вас план и следвате стъпките.
Тук са описани различните абонаментни планове
Можете да променяте абонаментния си план или да се откажете по всяко време.
II. Попълнете полетата:
1. Имейл - запишете ваш валиден имейл, например ivanivanov@email.com. Това ще бъде администраторският акаунт на вашата фирма, който единствен има достъп до всички опции на системата, включително до настройките.
2. Парола за достъп - запишете желаната парола за вход във вашия акаунт. Паролата може да е съставена от латински букви и арабски цифри.
3. Името на фирмата ви - напишете името на фирмата ви.
4. Адрес (URL) за достъп на латиница - напишете желаното име за вашия уеб адрес/домейн (с латински букви и без интервали ). Например: tradingltd - в такъв случай вашият уеб адрес в системата ще бъде http://tradingltd.inv.bg
Всяка регистрирана в INV фирма получава собствен индивидуален уеб адрес от типа http://firma.inv.bg, където "firma" е избрано от вас име (или автоматично предложеното от системата), съдържащо латински букви и/или арабски цифри.
Избраното име се "закача" към основния адрес inv.bg.
5. Запознайте се с общите условия и поставете отметката, че се съгласявате с тях.
6. Кликнете на бутон "Регистрирай ме".
7. На посочения от вас имейл ще получите линк за активиране на акаунта и данните ви за вход в системата.
За да влезете в акаунта си:
- кликнете на синия бутон "Вход за клиенти" в горния десен ъгъл на страницата
- в полето "Вашият адрес в Inv.bg" напишете избрания при регистрацията домейн (URL адрес).
Например: tradingltd (обикновено е името на фирмата с латински букви)
- кликнете на бутон "Влез"
- ще се зареди страницата за вход във вашия персонален акаунт в INV.bg
- в полето "Имейл" запишете избрания при регистрацията имейл адрес
- в полето "Парола" запишете избраната при регистрацията парола
- кликнете на бутон "Вход"
При първия ви опит за издаване на документ системата ще ви попита (еднократно) за фирмените данни:
1. Име на фирмата - запишете точното наименование на вашата фирма, например Трейдинг ЕООД.
2. ЕИК/Булстат - запишете Единния идентификационен код по Булстат на вашата фирма.
3. Регистрация по ЗДДС - поставете отметката, ако сте регистрирани по ЗДДС.
В полето "Данъчен номер" ще се появи вашият ЕИК (Булстат) с "прикачени" отпред букви BG.
Ако имате ДДС номер и от друга държава, може да го добавите и да го избирате при създаването на фактури.
4. Град - запишете името на града, където е регистрирана фирмата, например София.
5. Адрес по рег. - запишете точния адрес, на който е регистрирана фирмата, например ул. Хан Аспарух, 204А.
6. МОЛ - запишете името на материално-отговорното лице на фирмата, например Иван Иванов.
7. Име на потребителя запишете вашето име или името на човека, който ще използва акаунта и ще издава фактури. Това име ще излиза в полето Съставил на фактурите.
Записаните данни ще се използват автоматично и няма да трябва да ги попълвате отново при създаването на документи през системата.
За да промените своята парола:
- влезете в акаунта си
- кликнете върху имейла си горе вдясно
- изберете "Профил"
- въведете новата парола в полетата "Нова парола" и "Нова парола отново"
- натиснете бутона "запиши промените"
За да промените паролата на служител, трябва да имате администраторски права за акаунта:
- влезете в акаунта си
- кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню
- от блока "За фирмата" изберете "Служители"
- кликнете върху името на съответния служител
- въведете новата парола в полетата "Нова парола" и "Нова парола отново"
- натиснете бутона "запиши промените"
Ако сте забравили паролата си:
- отидете на персоналната страница за вход във Вашия акаунт (http://vashatafirma.inv.bg)
- кликнете на връзката "Забравена парола"
- ще се зареди страница с едно поле
- напишете в полето имейла, с който сте се регистрирали
- натиснете бутон "ИЗПРАТИ"
- проверете имейла си и следвайте инструкциите за задаването на нова парола
Ако не помните името си за вход (вашия персонален уеб адрес/домейн):
- отидете на стартовата страница inv.bg
- натиснете синия бутон "Вход за клиенти" (най-горе вдясно)
- без да попълвате нищо в полето "Вашият адрес в inv.bg", натиснете "забравена парола
- в отворилия се прозорец въведете имейл адреса си, с който сте регистрирани
- проверете имейла си и следвайте инструкциите