Как да се регистрирам в системата за електронно фактуриране INV.bg?

I. Кликнете върху връзката "Цени и регистрация" и разгледайте възможностите, които предлага всеки един абонаментен план.
Като нов клиент получавате безплатен абонамент за 1 месец на план Малък бизнес.
След изтичането на този месец може да подновите абонамента си от меню "Абонамент" в акаунта си, като изберете най-подходящия за Вас план и следвате стъпките.
По-подробна информация за възможностите на всеки план може да намерите ТУК
Можете да променяте абонаментния си план или да се откажете по всяко време.

II. Кликнете върху бутон "Изпробвайте безплатно сега". Ще се зареди страница с няколко полета за попълване.

III. Попълнете полетата:

1. В полето "Имейл" запишете Ваш валиден имейл, например ivanivanov@email.com. Това ще бъде администраторският акаунт на Вашата фирма, който единствен има достъп до всички опции на системата, включително до настройките.

2. В полето "Парола" запишете желаната парола за вход във Вашия акаунт. Паролата може да е съставена от латински букви и арабски цифри.

3. Въведете името на Вашата фирма.

4. Всяка регистрирана в INV фирма получава собствен индивидуален уеб адрес от типа http://firma.inv.bg, където "firma" е избрано от Вас име (или автоматично предложеното от системата), съдържащо латински букви и/или арабски цифри.
Избраното име се "прикачва" към основния адрес inv.bg.
В полето "Адрес (URL) за достъп на латиница" напишете на латиница без интервали желаното име за Вашия уеб адрес, например tradingltd - в такъв случай Вашият уеб адрес в системата INV.bg ще бъде http://tradingltd.inv.bg

5. Запознайте се с общите условия и поставете отметката, че се съгласявате с тях.

6. Кликнете на бутон "Регистрирай ме".

7. На посочения от Вас имейл ще получите линк за активиране на акаунта и данните Ви за вход в системата.

Как да вляза в системата и да направя първоначалните настройки?

След като сте приключили с регистрацията на акаунта си, отворете http://www.inv.bg и кликнете на връзката "Вход" в горната дясна част на страницата.

В полето, наименовано "Твоят адрес в Inv.bg", напишете избрания при регистрацията поддомейн (web адрес) на вашата персонална страница в INV.bg, например tradingltd и кликнете на бутон "Влез".

Ще се зареди страницата за вход във Вашия персонален акаунт в INV.bg. В полето "Email или Потребител" запишете избрания при регистрацията email адрес; в полето "Парола" запишете избраната при регистрацията парола и кликнете на бутон "Вход".

При първия Ви опит за издаване на документ системата ще Ви попита (еднократно) за фирмените данни:

1. В полето "Име на фирмата" запишете точното наименование на Вашата фирма, например Трейдинг ЕООД.

2. В полето "ЕИК/Булстат" запишете Единния Идентификационен Код по Булстат на Вашата фирма.

3. Ако фирмата е регистрирана по Закона за данъка върху добавената стойност, маркирайте квадратчето срещу надписа "Регистрация по ЗДДС". В полето "Данъчен номер" ще се появи Вашият ЕИК (Булстат) с "прикачени" отпред букви BG.

4. В полето "Град" запишете името на града, където е регистрирана фирмата, например София.

5. В полето "Адрес по рег." запишете точния адрес, на който е регистрирана фирмата, например ул. Хан Аспарух, 204А.

6. В полето "МОЛ" запишете името на материално-отговорното лице на фирмата, например Иван Иванов.

7. В полето "Име на потребителя." запишете Вашето име или името на човека, който ще използва акаунта и ще издава фактури. Това име ще излиза в реквизита "Съставил" на фактурите.

8. Един път записани данните ще се използват автоматично и няма да трябва да ги попълвате отново.

Как да сменя парола за вход?

За да промените своята парола:
- влезете в акаунта си
- кликнете върху имейла си горе вдясно
- изберете "Профил"
- въведете новата парола в полетата "Нова парола" и "Нова парола отново"
- натиснете бутона "запиши промените"

За да промените паролата на служител, трябва да имате администраторски права за акаунта:
- влезете в акаунта си
- кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню
- от блока "За фирмата" изберете "Служители"
- кликнете върху името на съответния служител
- въведете новата парола в полетата "Нова парола" и "Нова парола отново"
- натиснете бутона "запиши промените"

Забравих си паролата, какво да направя?

Ако сте забравили паролата си:
- отидете на персоналната страница за вход във Вашия акаунт (http://vashatafirma.inv.bg)
- кликнете на връзката "Забравена парола"
- ще се зареди страница с едно поле
- напишете в полето имейла, с който сте се регистрирали
- натиснете бутон "ИЗПРАТИ"
- проверете имейла си и следвайте инструкциите за задаването на нова парола

Ако не помните името си за вход (вашия персонален уеб адрес/домейн):
- отидете на стартовата страница https://inv.bg/
- натиснете синия бутон "Вход за клиенти" (най-горе вдясно)
- без да попълвате нищо в полето "Вашият адрес в inv.bg", натиснете "забравена парола
- в отворилия се прозорец въведете имейл адреса си, с който сте регистрирани
- проверете имейла си и следвайте инструкциите

© inv.bg 2009 - 2019