Как да създам акаунти на фирмени служители?

Можете да създавате акаунти на Ваши служители, които да оперират със системата за онлайн фактуриране INV.bg.

Вашият акаунт е администраторски и позволява достъп до всички опции на системата, докато акаунтите на служителите са с ограничени права. През служебните акаунти могат да се създават, редактират и изпращат всички видове електронни документи. Служебните акаунти нямат възможност да изтриват създадените електронни документи, както и да осъществяват достъп до страницата “Настройки”.

За са създадете нов акаунт на Ваш служител, кликнете върху "Настройки" -> "Служители" -> "Нов Служител".

Във формата за създаване на нов акаунт попълнете полетата за име, e-mail, телефон и парола, след което кликнете върху бутон "Запиши промените".

При създаване или редактиране на фактури от служителя, името, което сте въвели при създаването на неговия акаунт, се отбелязва като име на съставител в създадения документ.

Вие имате пълен контрол върху служебните акаунти, като можете да ги изтривате, да ги редактирате и да сменяте паролите им. Всички тези опции са достъпни от списъка със служебни акаунти (бутон "Настройки" от най-горното меню, след това "Служители" от блока "За фирмата").

© inv.bg 2009 - 2017