Как да добавя фирмени банкови сметки?

Влезте в своя акаунт и кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню. В първата секция "За фирмата" изберете "Банкови сметки", където можете да добавяте Ваши банкови сметки, като в съответните полета попълните:

-“Име (за вътрешно ползване)”
-„В банка“
-„Bank name (за фактурите на английски)“
-„IBAN“
-„Валута“, каквато можете да изберете от падащото меню с изброени
-„BIC“

За да добавите нова фирмена банкова сметка кликнете върху надписа "Добавете още една банкова сметка" срещу знака "плюс" в долната част на страницата. Попълнете полетата с информация за сметката и натиснете бутон "Запази".

Забележки:
-Можете по всяко време да редактирате или да изтриете някои от сметките Ви.
-Всички зададени в „Настройки“ банкови сметки ще се визуализират при създаване на „Нова фактура“ за плащане по банков път и ще имате възможност да изберете точно кои от тях да се покажат в конкретната фактура.
-При създаване на „Нова фактура“ за клиент, който съществува в системата и има издадени фактури към него, системата автоматично ще взима посочените банкови сметки от последната издадена фактура към този клиент.
-При създаване на „Нова фактура“ за нов клиент, към който преди това няма издадени фактури, системата ще избере конкретни банкови сметки, само ако са посочени по подразбиране в „Настройки“ -> „По фактурите“ -> „Начин на плащане“ -> „По банков път“, в противен случай, ще покаже банковите сметки, посочени в последната фактура издадена в системата като цяло.

© inv.bg 2009 - 2017