Какви са цените на онлайн услугата за издаване на електронни фактури INV.bg?

INV.bg предлага четири различни ценови плана:

1. За тестване на системата имате възможност да се регистрирате напълно безплатно. План "Пробен" Ви дава възможност за регистрация на 1 служител, до 5 клиента и издаване на максимум 5 фактури. При него броячът на използваните фактури се изчислява като брой документи, издадени за последните 30 дни.

2. Персонален план на цена 7 лева за календарен месец с характеристики:
- до 15 клиента
- до 15 фактури
- до 1 служител

3. План "Малък Бизнес" на цена 14 лева за календарен месец с характеристики:
- до 150 клиента
- до 150 фактури
- до 10 служителя

4. План "Бизнес" на цена 55 лева за календарен месец с характеристики:
- до 1000 клиента
- до 1000 фактури
- до 25 служителя

5. План “Корпоративен” на цена по договаряне с характеристики:
- неограничен брой клиенти
- неограничен брой фактури
- неограничен брой служители

По всяко време можете да преминете на по-висок или по-нисък ценови план, както и да се откажете от услугата на INV.bg

За какъв срок мога да платя?

Регистрацията и заплащането на услугата в системата за онлайн издаване на електронни фактури INV.bg може да бъде за срок от:

- 1 месец
- 3 месеца
- 6 месеца
- 1 година
- 2 години
- 3 години

Как да платя?

INV.bg предлага три начина за заплащане на услугата "Онлайн издаване на електронна фактура":

1. Плащане чрез българската система за електронни разплащания ePay.bg, като за целта е необходимо да имате издадена кредитна карта, регистрация (акаунт) в ePay.bg и да сте активирали услугата за онлайн разплащания. За повече информация и регистрация в системата посетете сайта на ePay htt://www.epay.bg

2. Плащане чрез международната система за електронни разплащания PayPal, като за целта е необходимо да имате издадена международна кредитна карта Visa или MasterCard и регистрация в PayPal. За повече информация и регистрация в системата посетете сайта на PayPal http://www.paypal.com

3. Плащане чрез банков превод
IBAN сметка: BG11 RZBB 9155 1005 4160 29
BIC: RZBBBGSF
Банка: Райфайзенбанк
Титуляр: Инвойсинг солюшънс България АД

Като основание за плащането задължително е необходимо да посочите номера на заявката, който ще получавате всеки път в процеса на избор на абонаментен план в системата за онлайн издаване на електронни фактури INV.bg.

Мога ли да ползвам услугите на INV.bg безплатно?

Можете да се регистрирате безплатно, за да тествате онлайн системата за издаване на електронни фактуриране INV.bg. За целта кликнете на връзката "Цени и регистрация" в горната част на началната страница и изберете план "Безплатен" за своя акаунт.

Направих си безплатен акаунт, как сега да платя, за да премина на някои от платените планове?

Влезте в безплатния си акаунт с Вашите потребителско име и парола и кликнете на бутон "Абонамент" от най-горното меню, най-вдясно. След това изберете желания платен план и начина на заплащане.

Имам платен акаунт, как да доплатя, за да премина на по-горен план?

Влезте в акаунта си с Вашите потребителско име и парола и кликнете на бутон "Абонамент" от най-горното меню, най-вдясно. След това изберете новия си план и начина на заплащане.

При преминаване от по-нисък към по-висок план (от Персонален на Малък бизнес или от Малък бизнес на Бизнес план), ако старият Ви план все още не е изтекъл, веднага ще преминете към по-високия план, като се приспада цената за 1 цял месец от стария Ви абонаментен план.
Пример: Ако преминавате от Персонален към плън Малък бизнес и Ви остават още 5 дни от план Персонален, ще платите само 7 лева (вместо 14 лв.) за първия месец на план Малък бизнес.

Прехвърлят ли се оставащите документи в следващ период?

За съжаление към момента оставащият брой документи не се прехвърля в следващ период.

Как ще получа фактура за извършеното плащане?

След като вашето плащане постъпи при нас, автоматично ще ви се издаде фактура. Можете да свалите издадената фактура от раздел “Абонамент”.
Отделно при активирането ще получите известие по e-mail.

© inv.bg 2009 - 2017