Как да се регистрирам в онлайн системата за издаване на електронни фактури INV.bg?

I. Кликнете върху връзката "Цени и регистрация" в горния десен ъгъл и от страницата, която се зарежда, изберете най-подходящия за Вашите нужди план.

II. Кликнете върху бутон "Продължи" в графата на избрания план. Ще се зареди страница с няколко полета за попълване.

III. Попълнете полетата:

1. В полето "E-mail адрес" запишете Ваш валиден имейл, например ivanivanov@email.com. Това ще бъде администраторският акаунт на Вашата фирма, който единствен има достъп до всички опции на системата, включително до настройките.

2. В полето "Парола" запишете желаната парола за вход във Вашия акаунт. Паролата може да е съставена от латински букви и арабски цифри.

3. Всяка регистрирана в INV фирма получава собствен индивидуален web адрес от типа http://firma.inv.bg, където "firma" е избрано от Вас име, съдържащо латински букви и/или арабски цифри. Избраното име се "прикачва" към основния адрес inv.bg. В полето "Избор на Web адрес" напишете на латиница без интервали желаното име за Вашия web адрес, например tradingltd - в такъв случай Вашият web адрес в системата INV.bg ще бъде http://tradingltd.inv.bg

4. Кликнете на бутон "Продължи".

IV. Ще се зареди страница, от която да изберете за какъв първоначален срок желаете да платите услугите на INV. Възможностите са:

- за 1 месец
- за 3 месеца
- за 6 месеца
- за 1 година
- за 2 години
- за 3 години

Кликнете върху бутон "Продължи".

V. Ще се зареди страница, от която да изберете някой от начините за плащане на услугите на INV. Възможните начини за плащане са:

1. Чрез системата за електронни разплащания ePay.bg
2. Чрез системата за електронни разплащания PayPal
3. Чрез банков превод

На страницата с възможните начини за плащане на услугите на INV.bg е указана цялата необходима информация за плащане чрез банков превод или в офиса на INV, а именно:

- IBAN
- BIC
- Име на банката
- Име на титуляра
- Номер на Вашата поръчка, който задължително трябва да се посочи като основание за плащането
- E-mail, на който да се изпрати съобщение, потвърждаващо плащането, в което се посочва Име/Банка/Сума/Номер на поръчката
- Адрес на офиса, работно време и телефон за контакт

Как да вляза в онлайн системата за издаване на електронни фактури INV.bg?

След като сте приключили с регистрацията на акаунта си, отворете http://www.inv.bg и кликнете на връзката "Вход" в горната дясна част на страницата.

В полето, наименувано "Вашият адрес в Inv.bg", напишете избрания при регистрацията поддомейн (web адрес) на Вашата персонална страница в INV.bg, например tradingltd и кликнете на бутон "Влез".

Ще се зареди страницата за вход във Вашия персонален акаунт в INV.bg. В полето "Email или Потребител" запишете избрания при регистрацията email адрес; в полето "Парола" запишете избраната при регистрацията парола и кликнете на бутон "Вход".

При първия Ви опит за издаване на документ системата ще Ви попита (еднократно) за фирмените данни:

1. В полето "Име на фирмата" запишете точното наименование на Вашата фирма, например Трейдинг ЕООД.

2. В полето "ЕИК/Булстат" запишете Единния Идентификационен Код по Булстат на Вашата фирма.

3. Ако фирмата е регистрирана по Закона за данъка върху добавената стойност, маркирайте квадратчето срещу надписа "Регистрация по ЗДДС". В полето "Данъчен номер" ще се появи Вашият ЕИК (Булстат) с "прикачени" отпред букви BG.

4. В полето "Град" запишете името на града, където е регистрирана фирмата, например София.

5. В полето "Адрес по рег." запишете точния адрес, на който е регистрирана фирмата, например ул. Хан Аспарух, 204А.

6. В полето "М.О.Л." запишете името на материално-отговорното лице на фирмата, например Иван Иванов.

7. В полето "Име на потребителя." запишете Вашето име или името на човека, който ще използва акаунта и ще издава фактури. Това име ще излиза в реквизита "Съставил" на фактурите.

8. Един път записани данните ще се използват автоматично и няма да трябва да ги попълвате отново.

Как да сменя паролата за вход в моя акаунт?

В момента паролата за вход може да се променя само от администраторския акаунт на Вашата фирма (този създаден при първа регистрация).

Влезте в акаунта си и кликнете върху бутон "Настройки" от най-горното меню. Ще се зареди страница, съдържаща 3 блока - "За фирмата", "По фактурите" и "По касата".

От линка "Служители" в блока "За фирмата" може да променяте паролите на всички добавени служители. За целта изберете "Редактирай" срещу конкретния служител и след това линка "Промени парола".

Забравих си паролата за акаунта, какво да правя?

Ако сте забравили паролата си отидете на персоналната страница за вход във Вашия акаунт (http://vashatafirma.inv.bg) и кликнете на връзката "Забравена парола". Ще се зареди страница с едно поле. Напишете в полето потребителското си име или имейла, с който сте се регистрирали и натиснете бутон "ИЗПРАТИ". След това проверете имейла си и следвайте инструкциите.

© inv.bg 2009 - 2017